Директор жанындағы кеңес
Күн тәртібінде:
1. 5 сынып оқушыларының оқытудың ортаңғы сатысына бейімделуі және
қиындықтарын анықтау.
2. Ерекше қадағалауды қажет ететін білім алушылармен жұмыс
-тәртібі қиын оқушылар
-оқшауланған оқушылар
-сабақты себепсіз жиі босататын оқушылар
3. «Оқуға құштар мектеп» жобасы (7-11 сыныптар)
Күн тәртібіндегі 1-ші мәселе бойынша 5 сынып оқушыларының оқытудың ортаңғы сатысына бейімделуі туралы директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары Г.К.Садуакасова сөйледі. Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілері арасындағы байланыс және пән мұғалімдері, ата-аналармен тығыз қарыс-қатынас жасалып бірлескен жұмыстар жүргізу керектігі айтылды.
2-ші мәселе бойынша гимназияның педагог –психолог Ш.С.Серікқалиева 2023 – 2024 оқу жылы педагог – психологтардың зерттеуі бойынша
ерекше қадағалауды қажет ететін білім алушылар тізімімен таныстырып, қиыншылықтан шығу жолданына тоқталды.
3-ші мәселе бойынша директордың тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасары Ш.А.Турсумбаева «Оқуға құштар мектеп, оқуға құштар ұлт» жобасы бойынша
«Балалар кітапханасы» бағдарламасында ұсынылған 1770 кітапты насихаттау жұмысы бойынша «Кітапхана күні» кестесі бойынша 1-тоқсанның мониторингісі жасалынып, іс-шаралардың өтуі және материалдары әлеуметтік желі парақшаларына уақытында салынып отырғандығын атап өтті.
Қорытындылай келе төмендегідей қаулы қабылданды.
1. Пән мұғалімдеріне білім сапасын көтеру мақсатында олқылықтардың орынын толықтыруға бағытталған қосымша сабақтар жүргізілсін.
2. Оқушылардың пән бойынша білім деңгейі туралы ата – аналармен байланыс жасалып, бірлескен жұмыс жасау жандандырылсын. Осы мақсатта ата-аналармен кері байланыс жүргізудің оңтайлы әдістері әрбір бірлестікте талданып, мұғалімдердің жұмыстарына енгізілсін.
3. 5 сыныптарда негізгі пәндерден сабақ беретін пән мұғалімдеріне олқылықтардың орынын толықтыру жұмыстарын күшейтіп, оқушылардың білімін бағалау нақты болуын қадағалау тапсырылсын.
4. Сыныптардың бір-біріне деген қарым-қатынасын нығайту үшін ата-аналармен, психологпен сынып жетекшілер тығыз байланыс жүргізсін.
5. Аталған жұмыстардың орындалуын қадағалау директордың оқу-тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасарына тапсырылсын.
6. Қадағалауды ерекше қажет ететін оқушыларды анықтау мақсатында жұмыстар жалғастырылып, сыныптармен түзету-дамыту жұмыстарының жоспары жасалынып, тұрақты жұмыстар жүргізу тапсырылып, қадағалау директордың тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасарларына жүктелсін.
