05
январь
2023
05 қаңтар 2023ж. "Жаңа форматтағы қорытынды аттестаттау мен ҰБТ мазмұны оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді бағалауға қол жеткізе ме? " тақырыбында коучинг өткізілді.
Қатысушыларды топтарға бөліп, төмендегідей тапсырмалар берілді.
1-ТОП: ҰБТ МЕН ЕМТИХАНДА БЕЙІНДІК ПӘНДЕР ҚАТАРЫНА 2 ПӘНДІ ҚОСУ ТИІМДІЛІГІ ІС ЖҮЗІНДЕ ҚАЛАЙ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАДЫ?
(«ФИШБОУН» ӘДІСІ)
2-ТОП: ҰБТ МЕН ЕМТИХАНҒА ДАЙЫНДЫҚ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛАЙ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БОЛАДЫ? «ОҚУШЫ» МОДЕЛІН ЖАСАУ»
3-ТОП: ҰБТ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ БЕЙІНДІК ПӘНДЕРДІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ 3 БӨЛІККЕ БӨЛУДІҢ ТИІМДІЛІГІ ҚАНШАЛЫҚТЫ?
(«МЕНТАЛЬДІ КАРТА» ӘДІСІ)
Кері байланыс жасалып, пән мұғалімдері қажетті ақпараттар алды.
Өткізгендер: Шәріпхан А.Е, Галымова Ж.М.
1-ТОП: ҰБТ МЕН ЕМТИХАНДА БЕЙІНДІК ПӘНДЕР ҚАТАРЫНА 2 ПӘНДІ ҚОСУ ТИІМДІЛІГІ ІС ЖҮЗІНДЕ ҚАЛАЙ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАДЫ?
(«ФИШБОУН» ӘДІСІ)
2-ТОП: ҰБТ МЕН ЕМТИХАНҒА ДАЙЫНДЫҚ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛАЙ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БОЛАДЫ? «ОҚУШЫ» МОДЕЛІН ЖАСАУ»
3-ТОП: ҰБТ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ БЕЙІНДІК ПӘНДЕРДІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ 3 БӨЛІККЕ БӨЛУДІҢ ТИІМДІЛІГІ ҚАНШАЛЫҚТЫ?
(«МЕНТАЛЬДІ КАРТА» ӘДІСІ)
Кері байланыс жасалып, пән мұғалімдері қажетті ақпараттар алды.
Өткізгендер: Шәріпхан А.Е, Галымова Ж.М.









