11
февраль
2020
Lesson study бастауыш мектепте
Lesson study сабақты зерттеу және зерделеу үдерісінің бірі болып табылады.Мектебімізде Lesson study өткізетін мұғалімдер педогогикалық білімдері мен тәжірибиесіне қарай таңдап алынды. Атап айтар болсақ; Қаспақпаева Ж.С, Қабақаева А.Е, КененбаеваС.А,Кадирбекова А.С, Аубакирова Ж.М, Нұрғабиева Г.Қ аталған мұғалімдер зерттеу сабағын өткізу үшін, егжей-тегжейлі жоспар құрды.Мәселені анықтау үшін,зерттеу сұрағы таңдап алынды. «Оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалай дамытуға болады?»Осы сұрақ төңірегінде зерттеу тақырып таңдап алынды. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту. Әдебиеттерді зерделеп, жоспар құрылды.Осы тақырыпқа жауап іздеу үшін,екі отырыс өткізілді. Осы талқылаудағы ұсыныстарды ескере отырып,2 «В» сыныбы таңдап алынды.Әдебиеттік оқу пәнінен «Өрттен құтқарушы ит» тақырыбы бойынша №1 зерттеу сабағын Аубакирова Жанар Медетқызы өткізді.Зерттеу сабағын жүргізуде,бақылаудағы 3 оқушыны басты назарға алып,бақылаушылар қадағалап, қажет деген жерлерін белгілеп, түртіп алды.Сабақ барысында «Балық қаңқасы», «Тақырып таңбасы», «Оқиға картасы» белсенді әдіс тәсілдер қолданылды. Сабақтан соң мұғалімдер осы сабақ туралы оқушылардан сұхбат алды.Зерттеу тобы сабақ аяқталысымен, сабаққа талдау жасалынды,сабақтың сәтті ,сәтсіз тұстары,әдістердің тиімділігі, бақылаудағы 3 оқушының сабақ барысындағы іс-әректі бойынша талқылау жүргізілді.Белгіленген және зерделенген негізге сәйкес, оқушы үнін ескере отырып келесі Lesson study сабағын жоспарлады.
