"Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің"
"Ыбырай Алтынсарин атындағы
№37 гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 52-39-70
Нашар көрушілер
нұсқасы

«Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» КММ ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "Гимназия № 37 имени Ыбырая Алтынсарина"

» » » «Топтық жұмыс арқылы сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру»
27
март
2021

«Топтық жұмыс арқылы сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру»

   «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» КММ-нің тәлімгерлері мен жас мамандары 26.03.2021 жылы «Топтық жұмыс арқылы сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру» тақырыбында қала бойынша іс-тәжірибе таратты.
   Коучинг мақсаты: Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру арқылы мәселелерді бірлесе шешу, бірлесе білім алу, ынтымақтастық орта қалыптастыру. Топтық жұмыстың оқу үрдісіндегі тиімділігі туралы ой қалыптастыру.
  Коучингті өткізгендер: гимназия тәлімгерлері Азаматова Асем Мукановна, Бахтыбаева Шуга Токтархановна, Серикбаева Мадина Шарипкановна.
   Коучингке қатысқан гимназияның және қала мектептерінің жас мамандары топта бірлесе жұмыс істей отырып, «Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесі», «Топтық жұмыстың артықшылықтары мен кемшіліктері», «Топтағы жұмыс ережесін құру», «Топтық жұмыс кезіндегі мұғалімнің қызметі. Күтілетін нәтиже» деген тақырыптарды толық ашып, талқылады.







Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив