26
апрель
2022
2021-2022 оқу жылындағы «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» КММ "Өлкетану" музейінің қызметі.
Жаңа ғасыр тоғысында ашылған мектептегі өлкетану музейі тәрбие орталығына айналып, үздіксіз жұмыс істеп келеді.
"Өлкетану" музейі үш бөлімнен тұрады: «Асыл мұра – ата қазынасы», «Семей өлкесі -тұнған шежіре», «Тарихы терең, тағылымды білім ордасы».
Гимназия музейінде үйірме мүшелері тақырыптық экскурсиялар, әртүрлі іс-шаралар жүргізеді. Атаулы мерекелерде музей қабырғасында өткізіледі. Қалалық, облыстық, республикалық музейлермен тығыз байланыс орнатылған. Облыстық тарихи-өлкетану музейі, Қазақстан Республикасының ұлттық музейі, Ыбырай Алтынсариннің Қостанай облыстық мемориалдық музейлерімен жұмыс жүргізілуде.
Гимназия музейі әртүрлі деңгейдегі сайыстарға қатысып, жүлделі орындарға ие болуда. Сонымен қоса, музей жұмыстары облыстық, республикалық деңгейде іс-тәжірибе таратуда.
Музей - ғылымның, білімнің, мәдениеттің дамуына, өскелең ұрпақтың тәрбиесіне, тарихи сананы қалыптастыруына зор үлес қосады.
Деятельность Краеведческого музея КГУ «Гимназия №37 имени Ыбырая Алтынсарина» на 2021-2022 учебный год.
Открытый на рубеже двух веков школьный краеведческий музей стал просветительским центром.
Краеведческий музей состоит из трех разделов: «Асыл мұра – ата қазынасы», «Семей өлкесі -тұнған шежіре», «Тарихы терең, тағылымды білім ордасы».
В музее гимназии члены кружка проводят тематические экскурсии и различные мероприятия. Мероприятия проводятся в музее по знаменательным праздникам. Школьный музей наладил тесные контакты с городскими, областными и республиканскими музеями. Ведется постоянная работа с областным краеведческим музеем, Национальным музеем Республики Казахстан, Костанайским областным мемориальным музеем Ыбырая Алтынсарина.
Музей гимназии постоянно участвует в конкурсах разного уровня и занимает призовые места. Кроме того, работа музея является распространением опыта на региональном и республиканском уровнях.
Музей вносит весомый вклад в развитие науки, образования, культуры, в деле воспитания подрастающего поколения и формирования исторического сознания у учащихся.


