11
январь
2022
06.01.2022 жылы Әдістемелік пән бірлестіктерінің отырысы өтті.
Күн тәртібі
1. ІІ тоқсанның қорытындысы. Мониторинг
2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарының қорытындысы. Модерация жұмыстары
3. ІІ тоқсанда 9,11-сыныптардан алынған қорытынды аттестаттаудың байқау сынақтарының нәтижесін талдау
4. Калалық олимпиадаға қатысатын оқушылардың дайындығы
5. Сабақты зерттеу топтарының жұмыстарын талдау, жоспарлау
6. «Үздік жас маман-2022», «Үздік гимназия мұғалімі-2022» сайыстарына қатысушыларды анықтап, тізімін өткізу
Қаулы
1. ІІ тоқсанның қорытындысы бойынша бір пәннен «3», «4» болған оқушылармен қосымша жұмыстарды ұйымдастыру пән мұғалімдеріне жүктелсін.
2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарының қорытындысы бойынша және 9,11-сыныптардан алынған қорытынды аттестаттаудың байқау сынақтарының нәтижесі негізінде олқылықтармен жұмыстарды жандандыру пән мұғалімдеріне жүктелсін.
3. Калалық олимпиадаға қатысатын оқушылардың сапалы дайындығын ұйымдастыру пән мұғалімдеріне жүктелсін.
4. Сабақты зерттеу топтарының жұмыстары ІІІ тоқсанға жоспарланды, ұйымдастыру және бақылау топ модераторларына жүктелсін.
1. ІІ тоқсанның қорытындысы. Мониторинг
2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарының қорытындысы. Модерация жұмыстары
3. ІІ тоқсанда 9,11-сыныптардан алынған қорытынды аттестаттаудың байқау сынақтарының нәтижесін талдау
4. Калалық олимпиадаға қатысатын оқушылардың дайындығы
5. Сабақты зерттеу топтарының жұмыстарын талдау, жоспарлау
6. «Үздік жас маман-2022», «Үздік гимназия мұғалімі-2022» сайыстарына қатысушыларды анықтап, тізімін өткізу
Қаулы
1. ІІ тоқсанның қорытындысы бойынша бір пәннен «3», «4» болған оқушылармен қосымша жұмыстарды ұйымдастыру пән мұғалімдеріне жүктелсін.
2. БЖБ, ТЖБ жұмыстарының қорытындысы бойынша және 9,11-сыныптардан алынған қорытынды аттестаттаудың байқау сынақтарының нәтижесі негізінде олқылықтармен жұмыстарды жандандыру пән мұғалімдеріне жүктелсін.
3. Калалық олимпиадаға қатысатын оқушылардың сапалы дайындығын ұйымдастыру пән мұғалімдеріне жүктелсін.
4. Сабақты зерттеу топтарының жұмыстары ІІІ тоқсанға жоспарланды, ұйымдастыру және бақылау топ модераторларына жүктелсін.
